سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی [خدا] برتر از ترس [از خدا [است . [امام صادق علیه السلام]
زمینیان آسمانی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» استکبار غافل گیر شد

منبع و ماخذ : پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی

*******************************************

با گذشت حدود پنج ماه از آغاز انقلاب ملت‌های منطقه خاورمیانه، آمریکا و دیگر سران نظام استکباری که از این بیداری غافلگیر شده‌اند، می‌کوشند تا با حربه‌های مختلف از شدت و غلظت ضداستکباری این حرکت بیداری بکاهند. از نقاطی که آمریکا و غرب به شدت از آن می‌هراسند، اسلامی‌بودن این قیام‌هاست. لذا با نقشه‌هایی سعی در تبلیغات سوء در این زمینه را دارند.

در این‌باره، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سه ماه پیش فرمودند:
امروز مردم توى صحنه‌اند؛ در مصر، در تونس و در بعضى از نقاط دیگر؛ این باید هدایت شود. دشمنان سعى میکنند این حرکت را غیر اسلامى نشان دهند؛ این خطاست؛ قطعاً اسلامى است؛ گذشته‌ى مصر این را نشان میدهد؛ حرکت امروز مصر هم این را نشان میدهد؛ شعارهاى مردم، حضورشان در نمازجمعه، اینها را نشان میدهد. بنابراین قطعاً اسلامى است؛ اگرچه دشمنان سعى میکنند نگذارند که این اسلامى بودن در مصر یا در جاهاى دیگر تثبیت شود. این حرکت را باید تقویت کرد.»

به همین منظور، کلیپ تصویری چهار دقیقه‌ای، با عنوان «استکبار غافلگیر شد»، منتشر شد. آن را از
اینجا ببیند.نماهنگ : استکبار غافل‌گیر شد

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :

کیفیت متوسط و فرمت Wmv و با حجم 14.8 MB
کیفیت پایین و فرمت Flv و با حجم 4.5 MB
کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 34.3 MB

همچنین برای استفاده این فیلم در سایت و یا وبلاگ خود می توانید از کد زیر استفاده کنید :



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » عامری نسب ( سه شنبه 90/3/31 :: ساعت 11:58 عصر )

»» ها علی بشر کیف بشر


 تقدیم به پیشگاه مولای متقیان امام علی(ع)


«مهمترین درس از زندگی آن شخصیت بی نظیرِ تاریخ بشر، برای امروز دنیای اسلام و جامعه، بصیرت بخشی، روشن کردن فضا، و عمق دادن به ایمان و اندیشه کسانی است که نیازمند بصیرت هستند»(1).

مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)

جبران خلیل جبران درباره امام علی(ع) جمله ای دارد ، او می گوید:« من نمی‏دانم چه رازی است که افرادی پیش از زمان‏ خودشان متولد می‏شوند ، و علی از کسانی است که پیش از زمان خودش متولد شده است . می‏خواهد بگوید علی برای زمان خودش خیلی زیاد بود . آن زمان ، زمان علی نبود . ولی حقیقت بهتر ، همان است که خود علی(ع) فرموده‏ است که اصلا اینگونه اشخاص در هر زمانی متولد بشوند ، پیش از زمان‏ خودشان متولد شده‏اند . علی ( ع ) اگر امروز هم متولد شده بود ، پیش از زمان خودش بود . یعنی آنقدر بزرگند که زمان خودشان ، هر زمانی باشد ، گنجایش این را که بتواند آنها را بشناسد و بشناساند و معرفی کند ، ندارد».(2)
براستی درباره امام علی (ع) چه می توان گفت ؟ آیا درباره آن سر آمد عالم بشریت ..............


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » عامری نسب ( چهارشنبه 90/3/25 :: ساعت 5:16 عصر )


»» روز آزمون

امروز که موج بیداری اسلامی، ملت‌های مسلمان کشورهای تحت ظلم و ستم علیه حکام ظالم و فاسد در جهان بخصوص در کشورهای اسلامی شکل گرفته، دیکتاتورهای حاکم با کمک نظام سلطه به کشتار مردم بی‌دفاع می‌پردازند و آنها را به خاک و خون می‌کشند.آنچه که امروز در بحرین، لیبی، یمن و… می گذرد هر وجدان بیداری را فارغ ازآیین، قومیت و ملیت متنبه می سازد. امروز روزی است که ددمنشی زمامداران مستبد این کشورها، شیرینی پیروزی قیام علیه حکام زبون و وابسته را در برخی از مناطق جهان اسلام تلخ کرده است. امروز روز آزمون آنانی است که در سطح جهان خود را آزادی‌خواه می‌دانند.


بی‌گمان موج طاغوت ستیزانه حضرت امام خمینی (ره)‌ پس از 32 سال استقامت ملت ایران موجب خیزش اسلام خواهانه ملت‌های ستمدیده منطقه علیه دیکتاتورهای دست نشانده آمریکا و غرب شده‌ و پرچم الله‌اکبر آنان پایه‌های حکومت‌های استکباری را به لرزه درآورده است.در این میان حاکمان دست‌نشانده منطقه و پشتیبانان غربی آنان نیز با کمک نیروهای مرتجع به قتل عام مظلومان اقدام کرده اند. همچنین آمریکا و سایر همپیمانان مدعی دفاع از حقوق بشر و آزادی نیز با ژست حامی دموکراسی در برابر جنایات آنها، سیاست سکوت را در پیش گرفتند و حضور نظامی برخی کشورها به بحرین را آشکارا تایید کرده و بی‌تفاوت نظاره‌گر سرکوب این ملت بی‌دفاع مانده‌اند.

امروز غرب و مزدوران سیاسی و رسانه‌ای‌اش با تمام وجود و با همه ابزارها در این نبرد سخت و نرم حضور یافته و به دنبال عقیم گذاشتن خیزش ملت‌ها یا منحرف کردن آن هستند. فرصت سوزی مجامع بین‌المللی و تجاهل رسانه‌های تاثیرگذار در جوامع غربی نیز چنین القا می‌کند که مسلمانان حق ندارد ضد حکام فاسد و مجرم اعتراض کند.سوال این است که ‌‌آیا مسلمانان حق دفاع از کیان اسلام و کشورهای اسلامی را ندارند؟ ‌‌در کجای جهان، سرکوب مردم مظلوم یک کشور توسط نیروهای بیگانه به رسمیت شناخته می‌شود؟...............

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » عامری نسب ( پنج شنبه 90/3/19 :: ساعت 4:50 عصر )


»» قرآن و طبیعت- بخش 2

تناسب باران

آیه 11 سوره زخرف:

این آیه در حزب دو جز بیست و پنج قرآن مجید قرار دارد.
سوره زخرف، سوره چهل و سوم قرآن کریم می باشد. این سوره مکی است و 89 آیه دارد.

"وَالَّذِی نَزَّلَ مِنَ السَّمَاء مَاء بِقَدَرٍ فَأَنشَرْنَا بِهِ بَلْدَةً مَّیْتًا کَذَلِکَ تُخْرَجُونَ""و آن خدایی که از (باران) آسمان آبی به قدر و اندازه نازل کرد و به آن صحرا و دیار مرده خشک را زنده گردانیدیم. همین گونه شما هم (از قبرها) بیرون آورده می‌شوید."

 

بر اساس تحقیقاتی که دانشمندان بر روی تناسب قطرات باران

 انجام دادند

 به این نتیجه رسیدند که مقدار قطراتی که از زمین بخار می شود

 در حدود 16 میلیون تن می باشد و به همین میزان آب

ازآسمان فرود میآید.


آبها و اقیانوس ها

د یوار مانع میان دو دریا

آیه 61 سوره نمل :

این آیه در حزب یک جز بیست قرآن مجید قرار دارد.
سوره نمل، سوره بیست و هفتم قرآن کریم می باشد. این سوره مکی است و 93 آیه دارد.

"أَمَّن جَعَلَ الْأَرْضَ قَرَارًا وَجَعَلَ خِلَالَهَا أَنْهَارًا وَجَعَلَ لَهَا رَوَاسِیَ وَجَعَلَ بَیْنَ الْبَحْرَیْنِ حَاجِزًا أَإِلَهٌ مَّعَ اللَّهِ بَلْ أَکْثَرُهُمْ لَا یَعْلَمُونَ"

"یا آن کس که زمین را آرامگاه (شما) قرار داد و در آن نهرهای آب جاری کرد و در آن کوهها بر افراشت و میان دو دریا (به قطعه‌ای از زمین) حایل گردانید (یا دو دریای شور و شیرین را بی‌فاصله، منع از اختلاط آب آنها کرد)؟ آیا با وجود خدای یکتا خدایی هست؟ (هرگز نیست) بلکه اکثر مردم (بر این حقیقت) آگاه نیستند."

 

 

موجهای بزرگ و جریانهای قوی در دریا مدیترانه

 و اقیانوس اطلس وجود دارد

مدیترانه از طریق جبل الطارق وارد آتلانتیس می شود.

میان این دو در اعماق چند صد متری دیواری از آب وجود دارد.

در طرفین این مانع هر یک از دریاها دما و شوری و غلظت

 و شرایط زیستی خاص خود را دارد.

مثلا آب دریای مدیترانه در مقایسه با اقیانوس اطلس:

 گرم، شور، و کم غلظت تر است.

وقتی آب دریای مدیترانه از بالای دیوار میان خود و اقیانوس اطلس،

 با گرما و شوری و غلظت کم و خصوصیات ویژه خود

 چند صد متر به اعماق می رود.

آب دریای مدیترانه در آن عمق تعادل و توازان ایجاد می کند.

و از بالا برمی گردد.

این دو دریا در همین مرز با هم قاطی میشوند و فراتر از

 مرز خود نمی روند.

که این امر به خاطر تغییر غلظت کشش سطحی از مخلوط شدن

 جلوگیری می کند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » عامری نسب ( چهارشنبه 90/3/18 :: ساعت 5:43 عصر )

»» قرآن و طبیعت - بخش اول

همانگونه که می دانیم قرآن مجید اصلی ترین معجزه خاتم الانبیا و بزرگترین معجزه انبیا برای مردم می باشد. مرور زمان , اشراف بشر به لحاظ علمی بر برخی از رازهای خلقت طی سالیان و ابعاد مختلف اعجاز قران را برای بشر روشن کرده است. به گونه ای که بخش زیادی از ناشناخته ها و اسرار طبیعت که طی قرون اخیر به مدد پیشرفت علم و تکنولوژی برای انسان روشن و کشف شده است 14 قرن قبل در قرآن مجید به آن اشاره و راز و اسرار عجایب خلقت گیاهان،جانوران، کوهها، آب ها و اقیانوس ها، سیارگان و ستارگان و فضا برای بشر بیان شده است. به همین دلیل است که همواره به بشر گفته شده است که در زمین گردش کنند و بر آنچه در آن خلق شده است بنگرند و بیندیشند.دراین مطلب به بررسی بخش هایی از اعجاز قرآن در طبیعت شامل ترجمه آیات قرآن در باره هر پدیده طبیعی به همراه توضیحات علم و یافته های علمی بشر در آن رابطه پرداخته می شود.

باران

 آیه 43 سوره نور:

"أَلَمْ تَرَ أَنَّ اللَّهَ یُزْجِی سَحَابًا ثُمَّ یُؤَلِّفُ بَیْنَهُ ثُمَّ یَجْعَلُهُ رُکَامًا فَتَرَى الْوَدْقَ یَخْرُجُ مِنْ خِلَالِهِ وَیُنَزِّلُ مِنَ السَّمَاء مِن جِبَالٍ فِیهَا مِن بَرَدٍ فَیُصِیبُ بِهِ مَن یَشَاء وَیَصْرِفُهُ عَن مَّن یَشَاء یَکَادُ سَنَا بَرْقِهِ یَذْهَبُ بِالْأَبْصَارِ"ترجمه الهی قمشه ای آیه 43 سوره نور:

"آیا ندیدی که خدا ابر را (از هر طرف) براند و به هم در پیوندد و باز انبوه و متراکم سازد آن گاه بنگری قطرات باران از میان ابر فرو ریزد؟ و نیز از آسمان، از کوههایی (از ابرهای منجمد شده) که در آن است تگرگ فرو بارد و زیان آن را به هر که خود خواهد برساند (و اشجار و کشتزار او را تباه گرداند) و آن را از هر که خواهد باز دارد (تا تگرگش زیان نرساند) و روشنی برق آن چنان بتابد که خواهد روشنی دیده‌ها را از بین ببرد."

این آیه در حزب سه جز هجده قرآن مجید قرار دارد.
سوره نور، سوره بیست و چهارم قرآن کریم می باشد. این سوره مکی است و 64 آیه دارد.


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » عامری نسب ( دوشنبه 90/3/16 :: ساعت 5:44 عصر )


   1   2   3   4   5      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

جرعه نوش زمزم ولا.....
علی بی فاطمه .........
تشنه لبان رمضان..........
یلدایی غریب
برای شهدای مظلوم مدافع حرم .......
برای تو که گلویت بوسه گاه پیامبر بود............
قیامت بود عاشورا.............
نعمت فهم حسین (ع) ..................
بدون شرح.... اما یک دنیا حرف..............
زمزمه ی دوست دوست ...........
تو واجب ترک شده ای .....
لغات و کنایات گویش قمی
وقف ، چرا و چگونه ؟ .........
برای شهید محمد حسین سراجی
ارباب آب ..........
[همه عناوین(421)][عناوین آرشیوشده]