سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاد خدا، لذّت دوستداران [ خدا ] است . [امام علی علیه السلام]
زمینیان آسمانی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» نام تو اشک

نام تو نسیم: نام تو شبنم; نام تو سوگند; نام تو نور ; نام تو شور; نام تو سوگ ; نام تو عطش ; نام تو آب ; نام تو عشق ; نام تو . . . اشک در تلفظ نامت ضرورتى است .
نام تو نامى است تا براى ابد گریستن، نامى است که پیغمبران بدان سوگند خورده‏اند و شاعران گمنام تنها به جرم بردن نام تو مرده‏اند، نام تو نامى است‏براى از خود بیخود شدن، نامى است‏براى عاشق شدن، نام تو نامى است‏براى شفاعت، براى شرح هزار نام بزرگ خدا!
تو عاشقانه تسلیم امر پروردگارت شدى و جام وصال را نوشیدى، تو جام وصال و عشق لایزال خداوندى را نوشیدى و رفتى ; اندوه تا آسمان رفت و جهان به سموم نفس ناپاکان ویران گشت ; تو که بهر من از تبار خدایى، تو که روحت در جنبش فرات جارى است .........................من خاکم .........خاکی که روزی پیکر مقدس و شرحه شرحه ات را روی تنم حس کردم و ذوب شدم.

اشک امام حسین عطش
تو با من و در منى و عشقت درون دل من تنها نشسته و خاک من تا ابد گرم و سوزان خواهد بود و در هر واپسین غروب روز عاشورا در تنهایى غربت‏سر به ضریحت مى‏گذارم و به غربت و مظلومیت تو مى‏گریم! من پیکرهاى مطهرتان را به امانت نگه مى‏دارم تا روزى که مهدى بیاید و وعده تو به تحقق بپیوندد . تا روزى که مهدى براى گرفتن انتقام تشنگى کودکانت‏براى گرفتن انتقام خون به نا حق ریخته تو و یارانت‏براى گرفتن انتقام صورتهاى سیلى خورده و تازیانه خورده زنان کاروانت‏بیاید و من آن روز سر در پاى مهدى مى‏نهم و عقده چندین هزار ساله‏ام را مى‏گشایم .
حال لب فرو مى‏بندم و سکوت اختیار مى‏کنم تا مهدى بیاید و آن زمان من مى‏دانم و مهدى فاطمه که چه‏ها براى عرض شکایت دارم.اما هر ظهر عاشورا با یاد گرماى طاقت فرساى ظهرعاشوراى 61هجرى و عطش جگر سوز تو و یارانت ندا سر مى‏دهم که لایوم کیومک یا اباعبدالله



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » عامری نسب ( جمعه 89/9/26 :: ساعت 5:23 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

جرعه نوش زمزم ولا.....
علی بی فاطمه .........
تشنه لبان رمضان..........
یلدایی غریب
برای شهدای مظلوم مدافع حرم .......
برای تو که گلویت بوسه گاه پیامبر بود............
قیامت بود عاشورا.............
نعمت فهم حسین (ع) ..................
بدون شرح.... اما یک دنیا حرف..............
زمزمه ی دوست دوست ...........
تو واجب ترک شده ای .....
لغات و کنایات گویش قمی
وقف ، چرا و چگونه ؟ .........
برای شهید محمد حسین سراجی
ارباب آب ..........
[همه عناوین(421)][عناوین آرشیوشده]