سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین کس به دوستی، آن است که سودش برای تو و زیانش برای دیگری باشد . [امام علی علیه السلام]
زمینیان آسمانی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» چقدر چشمهایت زیبا بود

آسمان ، حدیث تنهائی ات  را نجوا می کند و خاک ، ترجیع بند مظلومیت تو را به زمزمه می نشینداز ازل تا به ابد هستی به چشمانت تعظیم می کنند و ساحل ساحل دریاها بر لبان خشکیده ات بوسه می زنند........


چشمهایت چقدر زیبا بود وقتی از فراز نیزه کودکانت را نوازش می کردی و لب های ترک خورده و خون آلودت چه بی صبرانه کاروان را دعا می کردند و سوره کهف را می سرودند(1).نمی دانم آیا از آن بالا نیم نگاهی هم بر راس علی اصغر داشتی؟ می دانم که حتما زخمهای پای رقیه را دیده ای .زمزمه ی آیه های قرآن تو از بلندای نخله طور، تکرار تلاوت حرا بود بر مردمی که جهالت، فراموشی شان داده  و غفلت، بی خویشی را بر جانشان حاکم ساخته بود مردمی که فراموش کرده بودند روزگاری نه چندان دور جایگاه تو بر صدر رسول خدا بود.آقای مناز فراز آن منبر خون چکان، چقدر با حزن آیه هایی را تلاوت می کردی که روزی جد بزرگوارت امین مکه، برای آن سنگ به دندانش زدند مثل تو که از پیشانیت قطرات زلال خون بر خاک می چکید.

آیه هایی راتلاوت می کردی که روزی پدرت برای پاسداری از آن ، در شبی مه گرفته و سیاه در بستر مرگ خوابید همانند تو که در بستری از خاک عطشناک با پیکر بی سر آرمیدی .این آیه های روشن برای تو آشناست. برای تو که برادرت را در بستری از مظلومیت یافتی با لخته های جگر در خانه ای که جغد شوم جهالت و کینه در آن آشیانه کرده بود.بر فراز نیزه قرآن تلاوت می کردی و هستی را به شهادت فرا می خواندی که                                      بای ذنب قتلت  ...؟ 

پی نوشت: 

(1) کهف/9.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » عامری نسب ( پنج شنبه 90/9/24 :: ساعت 8:48 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

جرعه نوش زمزم ولا.....
علی بی فاطمه .........
تشنه لبان رمضان..........
یلدایی غریب
برای شهدای مظلوم مدافع حرم .......
برای تو که گلویت بوسه گاه پیامبر بود............
قیامت بود عاشورا.............
نعمت فهم حسین (ع) ..................
بدون شرح.... اما یک دنیا حرف..............
زمزمه ی دوست دوست ...........
تو واجب ترک شده ای .....
لغات و کنایات گویش قمی
وقف ، چرا و چگونه ؟ .........
برای شهید محمد حسین سراجی
ارباب آب ..........
[همه عناوین(421)][عناوین آرشیوشده]